Verschil tussen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doohan

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Beste bereidwillende meedenker,

Zou iemand die er verstand van heeft mij het verschil kunnen vertellen tussen de 2 items die op mijn userform staan Zie fotobijlage. Ik vraag dus geen code ofzo!
Alvast Vriendelijk dank,

Bijlagen

• Knipsel4.jpg
    Knipsel4.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 76
Meerbladig is makkelijker in te stellen, aldus mijn VBA-boek. Probeer maar eens een textbox of een knop op een tabstrook te plaatsten. Bij meerbladig lukt dit wel.

Als je een textbox op de tabstrook probeert te plaatsen dan lijkt dit te werken, maar verplaats je tabstrook maar eens. Dan zie je het verschil.

Op een Multipage kun je per Page allerlei controls plaatsen, deze controls zijn qua kenmerken en aantallen niet afhankelijk van de Page, de waarde van/in deze controls blijft ook gewoon staan.
Een Tabstrip gebruik je om per "Tab" één control te vullen/waarde te geven (dit kunnen er uiteraard meer zijn)

Belangrijker is te vertellen waarvoor je zoiets nodig denkt te hebben.

Heren, bedankt. Ik ga voor de meerbladige. Ik had al ontdekt dat er niet veel te doen was met een tabstrook.

@snb ik wil nl. Aparte formulieren(1 userform + 1 userform) samenvoegen. Dus op de ene tab een userform en op de andere tab ook een userform. beide userforms gaan over hetzelfde onderwerp. Dus komt er op mijn hoofdmenu wat ook een userform is maar 1 button naar dat onderwerp. Geluidsberekening is ook een onderwerp daar ga ik het ook toepassen.De reden is ook omdat ik het wil leren. Als ik toch vba leer en toepas om een berekeningsprogramma te maken waarom dan niet direct een beetje mooi en verzorgt. En daar heb ik het dus voor nodig. Of het nodig is of niet dat maakt verder niet uit denk ik.
Groet martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan