Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, er is van AVG ook een betaalde versie, de Professional.
Bij die versie heb je meer verschillende instellingen en mogelijkheden, ( bijvoorbeeld, weet niet zeker of het zo zit bij AVG ) denk bijvoorbeeld aan scannen op bepaalde tijden of scannen van netwerkschijven, of heel precies instellen wat wel en niet moet worden gescand ( bestanden op eindigend op bepaalde extensies, of bepaalde groottes ). Of bijvoorbeeld automatische update tegen een manuele update. En wat bij bijna alle gratis virusscanners is die je vergelijkt met hun betaalde broer, je krijgt geen echte support. En daar is ook weer wat aan te doen: bijvoorbeeld Helpmij.
En McAfee hoort bij de duurdere virusscanners, je kan betaalde scanners voor minder geld krijgen.
waar kun je die krijgen ? en voor hoeveel ?
ik had AVG op mijn net nieuwe pc van 2 weken,
en ik had binnen 3 á 4 weken de hele computer vol staan met virussen, dus is AVG wel goed?
wat doet een firewal precies ?
Een handleiding van SpywareBlaster kun je hier bij de Tips & Handleidingen vinden.
En nee, een firewall is er niet op gericht om virussen te vinden, dat detecteert een virusscanner. Een firewall is vooral om hacken tegen te gaan en om bijvoorbeeld te detecteren of een trojan zlef nog meer rotzooi downloadt.
erg bedankt voor je hulp![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.