Verschillende bestanden met elk 1 sheet naar één bestand met al deze sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derichen

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2014
Berichten
15
Hallo,

Mijn bedoeling is het volgende.
Ik zit met een programma die berekeningen uitvoert.
De resultaten hiervan komen telkens in een Excel-bestand met 1 sheet en deze sheet neemt de naam van het bestand over.
Nu voor een bepaald project zijn er meerdere bestanden met resultaten.
Dit aantal bestanden verschilt per project.

Nu wat wens ik te doen?
Ik heb een tabel die ik moet invullen aan de hand van de verschillende bestanden met resultaten.
Nu moet ik dit allemaal manueel doen, maar ik wil dit anders.

Ik zou in het bestand met de tabel een knop willen maken, waaraan een module zit gekoppeld.
Indien ik op de knop klik worden de bestanden met de resultaten overgenomen/gekopieerd IN het bestand waarin de tabel zit.
De namen van de sheets moeten dezelfde blijven.

Hiervoor lijkt het mij makkelijkste om de verschillende bestanden met resultaten telkens in een vaste map te zetten, zodat de link altijd dezelfde is.
Toch is het mij nog niet gelukt om iets te programmeren dat mij het gewenste resultaat geeft.
Het zou nog beter zijn dat ik de bestanden die ik wil samenvoegen, zelf mag selecteren na het klikken op de knop waaraan mijn module hangt.
Maar volgens mij is dit te moeilijk (wishful thinking).

Dit is de omschrijving van mijn probleem.
Indien dit lukt zou ik iets ontwerpen om de tabel automatisch te laten invullen, maar dit kan ik zelf wel.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en iemand mij op weg kan zetten.


Merci
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan