Verschillende draadloze netwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Littleme

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Hoihoii

Als allereerst, een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Vorige week vrijdag heb ik een laptop aangeschaft, inderdaad met draadloos internet. ;)
Voor mijn gevoel werkt het goed, v/d week bij mijn opa en oma diverse netwerken gevonden maar allen beveiligd. Thuis vind ik ''sitecom'' dat is waarschijnlijk wat wij denken onze eigen router. Hihi :o.. Mijn broer zei gister in eens: hoeveel netwerken kan jou computer vinden? Waarop ik dus antwoorde dat ik er maar 1 vond bij ons thuis. Mijn broer vind er echter een stuk of 5, al zit hij dan wel op zijn slaapkamer. Zodra ik op zijn slaapkamer zit blijf ik het maar bij 1 houden (sitecom). Nu is mijn vraag hoe dit dus zou kunnen?

Op de doos staat het volgende: wireless lan 802. 11b/g tot 54 mbit/s'

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.

Groetjes!

Laatst bewerkt:
In draadloze netwerkkaarten zit nogal een verschil, helemaal in Antennes van de verschillende onderdelen. Dus het is helemaal geen raar fenomeen dat de ene meer verbindingen tegen komt dan een ander. Zelf heb ik hier 3 kaartjes liggen die allemaal verschillende aantallen netwerken vinden.

Zolang je kaartje je eigen netwerk maar vind is het goed

Gelukkig maar! Zat me eerst af te vragen: mijne zal toch niet kapot zijn? maar goed als dat het probleem was geweest dan had ik helemaal niet op internet gekund ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan