verschillende DVD's werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter H@ns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H@ns

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Goedenmiddag allemaal!

Ik zit met het volgende probleem:
Ik wil de nieuwe DVD van Lara Croft (Cradle of Life) afspelen en daar heb je een programmatje voor nodig. Dat is bijgeleverd en heet InterActual Player.

als ik de dvd in de drive doe start ie op en kan ik hem nog wel afspelen maar als de echte film gaat beginnen valt ie weg en komt er een foutmelding (van Microsoft) en wordt het programma afgesloten.

Als ik via InterActualPlayer op wil starten gaat het helemaal niet meer en komt er een foutmelding die er ong. zo uit ziet:
-----------------------------------------------------
Runtime Error!

Program: C:\Program Files\InterActual\InterActual Player\iPlayer.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.
------------------------------------------------------

Hoe kan ik dit oplossen?

Hans

PS: tis een originele DVD, net gekocht in de winkel, geen krassen.

PPS: als jullie meer info nodig hebben zeg eht dan

PPPS: een andere DVD van Lara Croft die met hetzelfde programma moet draaien doet et wel

nog een correctie: als de DVD in de drive gestopt wordt start ie niet meer automatisch op en als ik via Deze Computer die andere DVD van Lara Croft op wil starten lukt dat ook al niet

zal het nog proberen met een andere DVD die niet met dat programma hoeft op te starten

(standaard DVD-afspeler is Power DVD)

je kunt de dvd's toch gewoon in powerdvd afspelen, kan bij mij wel.

ja heb wat geprobeerd en ik heb via Deze Computer bij D rechts geklikt en dan "afspelen met PowerDVD"

Sorry voor de oude topicbump maar ik had hetzelfde probleem gisteren. Is het inmiddels opgelost; zoja hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan