Verschillende emails komen niet binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toddy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
Hallo beste mensen.

Ik heb een paar vragen, deze zijn niet voor mij maar voor iemand met pc problemen.
Deze man heeft net een nieuwe laptop gekocht.
Volgens deze beste man ontvangt hij de meeste email wel, maar van bepaalde mensen niet. Nu heb ik al gezegd, weet je zeker dat ze het goede email adres gebruiken en stuur ze zelf eens een mail en laat ze die even beantwoorden.
Ik heb bij veel mensen de mail instellingen voor elkaar gemaakt, maar ik heb dit nog nooit gehoord.
Hij heeft eerder Windows Live mail gebruikt, en daarna heeft hij een account bij Gmail aangemaakt, Gmail haalde wel alle emails binnen die hij kreeg maar Live mail niet.
Hij gebruikt nu Microsoft Outlook 2010, en hij heeft SpySweeper geinstalleerd gehad en heeft hem verwijdert, ook heeft hij er Mcaffee op gehad en ook deze heeft hij eraf gegooit. Nu is mijn vraag is het mogelijk dat er bepaalde emails niet binnen komen, worden die geblokkeerd of wat dan ook ? Dat moet dan toch aangegeven worden ?
En is er een proggie waarmee ik de restanten van SpySweeper en Mcaffee eraf kan gooien? Gaat dus om de restanten uit de regedit.
Dan heb ik nog een vraag, kan ik op een laptop gewoon opnieuw Windows7 installeren, zou die alles installeren of zou ik dan een hoop missen na installatie ?
Het is altijd (Vind ik) een nadeel als je een laptop koopt zoals die man, en er staat een hele hoop zooi op die je een maand kunt gebruiken en waar je vervolgens voor betalen kunt, ik heb de meeste software wel liggen die hij nodig heeft dus dat is geen probleem.
P.s alle instellingen staan goed, gecontroleerd door Outlook en verstuurde mails.
Hopelijk weten jullie een antwoord
Groeten Klaas

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan