Verschillende 'feel' in verschillende toetsen mechanisch toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

YvoB

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
54
Hallo allemaal,

Ik had een vraag in verband met mijn mechanische toetsenbord dat ik enkele weken geleden aan heb geschaft (CM Storm quickfire xt met Cherry MX Blue switches). Ik vroeg mij af of het normaal is, voor een mechanisch toetsenbord, dat niet alle toetsen hetzelfde aanvoelen als andere. Zo biedt de W-toets minder weerstand dan bijvoorbeeld de Q-toets. Ook is de Y-toets de enige toets waarbij het veertje in de toets, zachtjes, hoorbaar is. Het is niet echt een probleem, ik vroeg me alleen af of het normaal was voor een mechanisch toetsenbord. Alvast bedankt :)

Met vriendelijke groet,

Yvo
 
Goedemorgen YvoB

Er zijn meerdere types van zo'n toetsenborden met ook verschillenden types toetsen/ knopen enz..
Als je niet gewend bent inderdaad soms dat kan voelen net zoals dat een knop anders dan andere iets tijdens in-drukken voelt, echte gamers hier nu zullen kunnen veel betere woord over zoiets zeggen ...:rolleyes:

Beste YvoB volgens mij jij moet alleen maar even beetje wennen op deze type toetsenbord en wie weet misschien door tijd zal je niet meer zonder kunnen ... :thumb:;)

Kijk FF hier bij Tweakers heb je een grote en uitgebreide mooie uitleg over Mechanische Toetsenborden ==>> KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
Graag hier verdergaan
Dubbelposting is niet toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan