verschillende formats kiezen en in 1 document plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikolaj84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
4
hallo,
Ik wil in word 2003 een document maken, waarin ik meerdere keuzes kan maken(bv door aanvinken keuze of buttons) en waardoor onderaan de keuzelijst, formats (stukjes tekst) worden geplaats in de volgorde van de keuzelijst.
De formats bevinden zich in andere word documenten.
Kan zoiets met de functies in word en zoja, welke functies zijn dat.

ik ben er ook nog niet uit of ik dit beter in excel (2003) kan doen, zodat ik de formats gewoon in een ander tabblad kan zetten en elke format in een cel, zodat er naar een cel verwezen kan worden

alle advies en/of verwijzingen zijn welkom

mvg Nikolaj
 
Laatst bewerkt:
het is me niet duidelijk wat je bedoelt, maar ik zou spontaan zeggen dat excel hiervoor beter is en access nog beter.

steven
 
Twee andere opties zijn:

  • Autotekst
  • Bladwijzer en veld ref
 
opgelost

hallo allemaal, de vraag is opgelost met Bladwijzer en veld ref
hartelijk dank vaoor jullie hulp !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan