Verschillende malen poortscan geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart2jes

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Hallo allemaal,
Ik heb sinds ik Bitdefender Internet Security 2008 geinstalleerd heb, wel eens de melding dat er een poortscan geblokkeerd wordt. het ip adres waar het van afkomstig is verschild elke keer, alleen ik vraag me af of er een programma is op mijn computer dat dit veroorzaakt, en dus of ik er iets aan kan doen?
Zie bijlage voor voorbeeld van de melding!

Alvast bedankt!

Bijlagen

Je kan hier weinig aan doen (anders dan de melding uitzetten). Dit zijn voornamelijk script kiddies die een port scan programma uitproberen of virussen die kwetsbare computers zoeken.

Oké, nou toch bedankt voor je hulp, en achteraf heb ik zoiets van: Het is alleen maar goed, want nu weet ik zeker dat het bijna elke keer geblokkeerd wordt!:thumb::D:D

Hetzelfde voorval in 2011

Hoi heb onlangs bitdefender 2011 ingeruild voor versie 2012 en kreeg ook een "portscan geblokkeerd" op twe verschillende computers , op twee verschillende lokaties met tussentijd van 1 dag. Terwijl dat de 3 jaren daarvoor nooit is gebeurd.
Raar, maar waar. Ook wij zien er geen gevaar in , maar het toeval doet anders vermoeden. Misschien is er iemand met nog meer kennis ?

Waarvoor dank.

Msahc (hopelijk nog virusvrij) :o

Je kan hier weinig aan doen (anders dan de melding uitzetten). Dit zijn voornamelijk script kiddies die een port scan programma uitproberen of virussen die kwetsbare computers zoeken.

Of gewoon dataverkeer dat via je je broadcast adres langs komt zeilen. Dat wil namelijk ook nog wel eens als dusdanig gezien worden, en kan in het totaal geen enkele kwaad ;)

converteren Blu-ray naar MKV As an easy-to-use software, Blu-ray DVD to MKV can quickly convert Blu ray DVD (.m2ts) files and DVD (.vob) movies to a single MKV HD or MP4 HD file that can be played on computers, HTPC and media centers like the Popcorn Hour, Tvix, etc. , and the friendly interface makes convert Blu-ray to MKV as easy as 1 2 3 without losing quality

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan