verschillende merken ram samen laten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
188
Hallo,

Ik heb op het momend 2x 2GB DDR2 RAM van intel in mijn computer zitten ik heb nog 2 sticks van 1GB en 2GB DDR2 RAM van hynix. ik vroeg me af of het mogelijk is om alle 4 de sticks in mijn computer te stoppen en dat het goed werkt. ik heb dit al 1 keer geprobeerd maar dan start mijn computer niet op. ik heb de hynix ram apart geprobeerd op deze computer en dat werkt prima.
is er een manier om te zorgen dat ik alle sticks kan gebruiken?

alvast bedankt.
 
Hoi,

Misschien even merk en type geven van het geheugen en moederbord.
 
mijn computer is de HP proliand ml110 G5 met windows 8 64-bit. ik heb 2 screen shots met info over mijn moederbord en de ram die ik op dit momend gebruik: Schermafbeelding (8).jpgSchermafbeelding (9).jpg
voor de rest zijn de andere 2 sticks met ram van hynix korea 07 èèn van 2 GB en èèn van 1GB. alle vier de sticks hebben dezelfde MHz
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding (7).jpg
    Schermafbeelding (7).jpg
    97 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
ik heb wat andere stikjes ram weten te krijgen die van verschillende merken zijn die wel samen willen werken dus je kan verschillende merken ram samenlaten werken, maar dat werkt niet altijd.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Is dit een vraag of opmerking want is algemeen bekend dat verschillend geheugen weleens niet samen wil werken;)
 
het was een vraag, maar ik zag net dat hij nog niet opgelost was terwijl ik het antwoord wel wist dus ik sluite hem even mooi af zodat andere er ook wat aan hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan