Hallo allen
Ik zit met enkele vragen over mijn applicatie...
Ik probeer een lijst te tonen in een listbox. Maar ik krijg enkel de laatste te zien. Hoe kan ik dit verhelpen? Mijn code is de volgende:
Indien ik die [i in ]listBox1.DataSource = Proces; weglaat krijg ik enkel de laatste gegevens die zijn aangemaakt. Indien ik het nu zou laten uitvoeren, krijg ik een error dat er invalid gegevens zijn.
Mijn tweede vraag betreft een schoonheidsfoutje (niet zo héél erg belangrijk) maar toch...
Het gaat erom dat ik mijn radiobutton niet kan unchecken. Dus als de gebruiker deze heeft aangeklikt, en nadien op een knop ofzo klikt, zou ik graag willen dat deze radiobutton niet meer is aangeduid.
Mijn derde vraag gaat over dat ik een aangeduidde item uit een combobox niet kan weergeven in een lijst.
De code die ik heb, is de volgende:
Ik zou heel erg blij zijn met enkele hints over hoe ik deze problemen het best kan aanpakken!
Hartelijk dank!
Ik zit met enkele vragen over mijn applicatie...
Ik probeer een lijst te tonen in een listbox. Maar ik krijg enkel de laatste te zien. Hoe kan ik dit verhelpen? Mijn code is de volgende:
Code:
List<ProcesKlasse> Proces = new List<ProcesKlasse>();
Proces.Add(new ProcesKlasse(PNr, PAankomst, PNaam/*, Pstatus*/));
int eindeLijst = Proces.Count;
for (int i = 0; i < eindeLijst; i++)
{
listBox1.DataSource = Proces[i];
}
Mijn tweede vraag betreft een schoonheidsfoutje (niet zo héél erg belangrijk) maar toch...
Het gaat erom dat ik mijn radiobutton niet kan unchecken. Dus als de gebruiker deze heeft aangeklikt, en nadien op een knop ofzo klikt, zou ik graag willen dat deze radiobutton niet meer is aangeduid.
Mijn derde vraag gaat over dat ik een aangeduidde item uit een combobox niet kan weergeven in een lijst.
De code die ik heb, is de volgende:
Code:
int PNr = int.Parse(textBox1.Text);
int PAankomst = int.Parse(textBox2.Text);
String PNaam = textBox3.Text.ToString();
//ProcesKlasse.PState Pstatus = comboBox1.SelectedValue.ToString();
List<ProcesKlasse> Proces = new List<ProcesKlasse>();
Proces.Add(new ProcesKlasse(PNr, PAankomst, PNaam/*, Pstatus*/));
listBox1.DataSource = Proces;
Ik zou heel erg blij zijn met enkele hints over hoe ik deze problemen het best kan aanpakken!
Hartelijk dank!