dennistest
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 mei 2007
De laatste 30 dagen zijn de volgende problemen bij mij ontstaan op verschillende computers:
Het volgende heb ik al gedaan:
- Computer #1: Deze computer start altijd op met opstartherstel, en ook al laat je deze helemaal uitlopen, dan vraagt hij de volgende keer weer. Ik heb nu al 5x opstartherstel helemaal afgerond. Tegenwoordig annuleer ik dat herstel maar, omdat het toch niet werkt.
- Computer #2: Deze computer sluit regelmatig erg traag af. Het duurt regelmatig 5 minuten of hij sluit uiteindelijk helemaal niet af. Hij laat wel het scherm zien "bezig met afsluiten".
- Laptop: Bij dichtklappen van laptop laatste tijd frequent BSOD's (hersted onverwachte afsluiting). Vervolgens dient de laptop opnieuw op te starten.
Het volgende heb ik al gedaan:
- McAfee AntiVirus volledige scan op alle computers. Deze staat al een half jaar geinstalleerd op alle computers.
- Hitman Pro draaien op alle computers. Windows Defender draait ook. (de nieuwste vesie)
- Op PC2 registeraanpassingen om sneller af te sluiten, wat helaas niet hielp: Ga naar Regedit--->ga vervolgens naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurentControlSet\Control en zoek de sleutel Waitokillservice en verander de waarde van 20000 naar 200.