Verschillende problemen met computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yithel

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Berichten
12
Hallo,

Ik zit hier achter de laptop van mijn vader, en die heeft verscheidene problemen:

Je kan niet van gebruiker wisselen, als ik op de ander klik (na al op 1 van de 2 ingelogd te zijn) gaan hij meteen terug naar het scherm waar je de gebruiker kan selecteren, en hij reageert alleen op degene waar je in eerste instantie al op zat.

internet explorer: Als hij een pagina niet kan vinden (bijvoorbeeld omdat de server offline is), als je internet explorer wegklikt en hem opnieuw opstart werkt hij niet meer. Bij taakbeheer staat dan meerdere keren dat IE actief is, maar je kunt hem niet afsluiten.

Bij taakbeheer staat ook dat de niet actieve systemen 99% van het CPU in gebruik neemt. deze geeft een foutmelding als je ze af wilt sluiten (bewerking is niet geldig voor dit proces)

Ccleaner is gerunt, adaware is net klaar met downloaden, en ga ik zo runnen, net als AVG8

Graag wat hulp met deze problemen, want ikzelf weet ook niet zo goed wat ik er mee moet.

Alvast bedankt!

EDIT:
na nog even aanklooien heb ik nog wat probleempjes:
als je hem opnieuw op wilt starten, gaat de computer alleen uit
hij reageert vaak niet op de uitknop, en gaat na klikken terug naar de desktop
de snelkoppelingen plus onder balk verdwijnen en je ziet alleen de achter grond
hij sloot zichzelf net zomar af
hij is erg langzaam...
 
Laatst bewerkt:
dat zijn erg veel manco s

ik zou of systeem herstel uit voeren

of belangrijke bestanden opslaan op de d partitie

[met het gratis programma easus partion maker kun je nu nog een D partitie aanmaken als je die niet had]

opnieuw windows installeren ...
 
Ik hoor net ( terwijl ik vertel dat er een reactie is), dat er vorige week nog een systeem herstel is gedaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan