Verschillende problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Referer

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2005
Ik heb op mijn pc verschillende problemen. Het begon eigenlijk allemaal nadat mijn zusje op MSN op paar links had geklikt. En zo een virus binnen geloodst had. Ik heb nu allemaal problemen met de pc, hij is nu wel virus vrij maar volgens mij zijn Windows bestanden beschadigd geraakt. Het geluid doet het niet (AC'97) en de drivers heb ik al geprobeerd. Het ligt echt niet aan de geluidskaart of driver zelf. Installatie van nieuwe drivers van mijn 9600 XT Radeon gaat niet door bepaalde fouten. Het thema van Windows veranderd steeds naar dat lelijke grijze van ME. Instellingen van Firefox zijn pas geleden verloren gegaan maar heb ik kunnen herstellen.

Kan ik dit allemaal oplossen door Windows te repareren?

Tijdens een verhuizing zijn we de originele cd kwijt geraakt van Windows XP Home edition. Zou het problemen kunnen opleveren als ik een illegale cd zou downloaden van internet of een legale cd van vrienden/familie zou lenen?

Alvast bedankt ;)

Hoi !

Voor een repair-install heb je een XP_CD-SP2 nodig.

In jouw geval de Home-versie.

Als je die even kunt lenen is dat prima, mits je je eigen key gebruikt.

Hetzelfde geldt voor een GOEDE downloadversie.

http://michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

N.B,: Heeft alleen zin als je zeker weet dat je virus/adware-vrij bent !

Greetz,

Harry.

Je kunt altijd proberen, en als het helemaal niet lukt :( dan moet je denk ik toch echt windows opnieuw installeren:eek:

Hoi !

Voor een repair-install heb je een XP_CD-SP2 nodig.

In jouw geval de Home-versie.

Als je die even kunt lenen is dat prima, mits je je eigen key gebruikt.

Hetzelfde geldt voor een GOEDE downloadversie.

http://michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

N.B,: Heeft alleen zin als je zeker weet dat je virus/adware-vrij bent !

Greetz,

Harry.

Ow dat betekent dat SP2 ook op de cd moet staan. Ik denk dat ik niemand ken uit mijn omgeving met die. Zou ik die dan kunnen downloaden? Ik bedoel krijg ik dan ook geen problemen met windows updates en dergelijke?

Ik kan dus gewoon de XP cd van familie lenen, 3 hebben die zeker, en die stappen uitvoeren?

Zijn er verschillende versies onder Windows XP?

55***-OEM-*******-*****

Deze code moet ik dan gebruiken bij de herstel CD he? Deze code staat onder algemeen bij systeemeigenschappen. Bij de sterretjes staan dan ook cijfers maar ik heb die weggelaten voor het geval iemand die over (kan) nemen.

Met een gewone Windows XP Home edition cd moet het lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan