Ik heb op mijn pc verschillende problemen. Het begon eigenlijk allemaal nadat mijn zusje op MSN op paar links had geklikt. En zo een virus binnen geloodst had. Ik heb nu allemaal problemen met de pc, hij is nu wel virus vrij maar volgens mij zijn Windows bestanden beschadigd geraakt. Het geluid doet het niet (AC'97) en de drivers heb ik al geprobeerd. Het ligt echt niet aan de geluidskaart of driver zelf. Installatie van nieuwe drivers van mijn 9600 XT Radeon gaat niet door bepaalde fouten. Het thema van Windows veranderd steeds naar dat lelijke grijze van ME. Instellingen van Firefox zijn pas geleden verloren gegaan maar heb ik kunnen herstellen.
Kan ik dit allemaal oplossen door Windows te repareren?
Tijdens een verhuizing zijn we de originele cd kwijt geraakt van Windows XP Home edition. Zou het problemen kunnen opleveren als ik een illegale cd zou downloaden van internet of een legale cd van vrienden/familie zou lenen?
Alvast bedankt
Kan ik dit allemaal oplossen door Windows te repareren?
Tijdens een verhuizing zijn we de originele cd kwijt geraakt van Windows XP Home edition. Zou het problemen kunnen opleveren als ik een illegale cd zou downloaden van internet of een legale cd van vrienden/familie zou lenen?
Alvast bedankt