Beste,
Ik moet vaak rapporten maken waarbij ik van een aantal bladen apart een PDF moet maken.
Ik ben op zoek naar vba code voor het volgende.
Ik heb een Excel bestand genaamd Mc00123.xlsm (als voorbeeld). Hierin bevinden zich onder andere sheets "Totaal overzicht" en "Overzicht B".
Ik wil van deze 2 bladen aparte PDF's van maken. "Totaal overzicht" moet opgeslagen worden als Mc00123_t.pdf en "Overzicht B" als Mc00123_o.pdf.
Deze 2 bladen dienen opgeslagen worden in de huidige padnaam, maar dan onder subdirectory ........\03 Concept\.
Wie o wie kan mij helpen.
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Roy.
Ik moet vaak rapporten maken waarbij ik van een aantal bladen apart een PDF moet maken.
Ik ben op zoek naar vba code voor het volgende.
Ik heb een Excel bestand genaamd Mc00123.xlsm (als voorbeeld). Hierin bevinden zich onder andere sheets "Totaal overzicht" en "Overzicht B".
Ik wil van deze 2 bladen aparte PDF's van maken. "Totaal overzicht" moet opgeslagen worden als Mc00123_t.pdf en "Overzicht B" als Mc00123_o.pdf.
Deze 2 bladen dienen opgeslagen worden in de huidige padnaam, maar dan onder subdirectory ........\03 Concept\.
Wie o wie kan mij helpen.
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Roy.