Verschillende sites maken in je frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

catlover

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Met mijn beperkte computerkennis ben ik dus al blij dat ik met Frontpage een homepage kan maken. Bij mijn provider heb ik 50 MB gratis ruimte waar ik over kan beschikken. Daar loopt ondertussen een homepage over mijn dieren. Ik zou echter nog een tweetal kleine sites willen maken in dezelfde ruimte. Ik heb dus in frontpage 3 verschillende sites lopen. Ik denk echter dat ik mis bij het uploaden. De eerste keer een nieuwe site uploaden heb ik nog nooit goed gedaan. Eénmaal de eerste pagina's juist staan heb ik geen probleem om de rest aan te vullen. Ik denk dat er hier iets is dat ik totaal niet begrijp. Zou er iemand kunnen zien wat ik verkeerd doe als ik hier een screentje plaats van mijn mappen in WSFtp aub ? Ik weet dat het mogelijk is om meer dan één site op deze ruimte te zetten want ik heb er vroeger nog 2 gehad maar die zijn ondertussen verwijderd.

Alvast hartelijk dank. Ik vertrek binnen vijf minuutjes naar mijn werk het zal dus voor vanavond zijn. Ik zal een screen maken van mijn WsFtp zodat je kan zien hoe mijn mappen daarin onderverdeeld zijn.

Deze screens kloppen al niet meer, heb het nog op een andere manier zitten proberen maar ik krijg hem niet online.

Laatst bewerkt:
Mijn probleem is opgelost, deze vraag mag dus afgesloten worden.
In plaats van mijn vrije ruimte op te splitsen heb ik mijn tweede website op een gratis ruimte (zonder reclame) upgeload.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan