Verschillende SMTP's

• Onderwerp starter Onderwerp starter SvU
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SvU

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Beste,

Ik heb een probleem met Outlook. Ik werk vanaf meerdere locaties met verschillende providers. Ik heb 4 mailadressen; met alle vier mail ik regelmatig. Nu moet ik elke keer dat ik van locatie verwissel van alle vier de accounts de SMTP-servers wijzigen. Dit is echt extreem onpraktisch en moet anders kunnen.

Voorheen gebruikte ik smtp.domein.nl, maar zowel thuis (Ziggo) als op kantoor (KPN) worden andere smtp-servers dan die van resp. Ziggo en KPN niet ondersteund. Ik moet dus steeds mail.kpnmail.nl en smtp.ziggo.nl invoeren overal.

Ik heb gelezen dat Ziggo en KPN geen andere uitgaande mailservers accepten dan die van hen. Is er een manier om dit te omzeilen? Om nou elke dag 2 keer alle SMTP-instellingen te wijzigen...

Alvast bedantk!

Kun je geen twee e-mail accounts instellen in 1 profiel? Anders met meerdere profielen werken, hoef je alleen Outlook even af te sluiten en weer op te starten om met een ander profiel te werken. Je kan dan een keuze menu instellen, bij het opstarten van Outlook.

Dat laatste is een goed idee, even uitzoeken.

Helemaal supâh, werkt als een trein, thanks!

Graag gedaan. Je hoeft nu niet meer de smtp steeds aan te passen en je houdt het toch mooi gescheiden.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan