Beste mensen
Ik ben op zoek naar een goede methode voor het uitbouwen van een applicatie voor mijn vrouw. Zij heeft drie activiteiten in haar praktijk: kinesitherapie, podologie en biomechanische onderzoeken. Per activiteit zijn er tekst documenten zoals verslagen, brieven aan dokters, ziektieverzekeringen. Een patient kan natuurlijk verschillende behandelingen krijgen.
ik wil nu voor haar een eenvoudige applicatie uitbouwen met de volgende elementen:
lijst van patienten met
- contactegevens (adres, tel,..)
- huisdokter
- mutualiteit
lijst van dokters
-contactgegegevens
lijst van dokters
-contactgegegevens
Voor de activiteit kinesistherapie en heb je vb
- patienten
- patientdossier met patientgegevens, dokter, mutualiteit, medische geschiedenis, behandeling per datum, klachten,...
- brieven aan huisdokter
- brieven aan ziekteverzekering
Voor podologie heb je
- patienten
- patientdossier (ander dan kine) met patientgegevens, dokter, mutualiteit, medische geschiedenis, behandeling per datum, klachten,...
- brieven aan huisdokter
- brieven aan ziekteverzekering
Voor biomechanisch onderzoek heb je
- patienten
- film opnames van stappatroon (gemaakt in in windows movie maker
- patientdossier (ander dan kine) met patientgegevens, dokter, ziekteverzekering, medische geschiedenis, behandeling per datum, klachten,...
- brieven aan huisdokter
- brieven aan ziekteverzekering
Ik denk eraan van een soort dashboard te maken van waaruit nieuwe acties (nieuwe patient, nieuwe brief, nieuw patentdossier podologie,...) kunnen worden genomen.
De files zelf worden bewaard per patient op de fileserver
Ik ben op zoek naar goede tips en tricks om dit te maken via openoffice. Ik denk aan kleine database voor patienten, standaardbrieven gelinkt aan patienten, dokter database, sjablonen voor patientendossiers, een overzicht van documenten
is open office hiervoor geschikt?
Wie kan goede tips geven?
Ik ben op zoek naar een goede methode voor het uitbouwen van een applicatie voor mijn vrouw. Zij heeft drie activiteiten in haar praktijk: kinesitherapie, podologie en biomechanische onderzoeken. Per activiteit zijn er tekst documenten zoals verslagen, brieven aan dokters, ziektieverzekeringen. Een patient kan natuurlijk verschillende behandelingen krijgen.
ik wil nu voor haar een eenvoudige applicatie uitbouwen met de volgende elementen:
lijst van patienten met
- contactegevens (adres, tel,..)
- huisdokter
- mutualiteit
lijst van dokters
-contactgegegevens
lijst van dokters
-contactgegegevens
Voor de activiteit kinesistherapie en heb je vb
- patienten
- patientdossier met patientgegevens, dokter, mutualiteit, medische geschiedenis, behandeling per datum, klachten,...
- brieven aan huisdokter
- brieven aan ziekteverzekering
Voor podologie heb je
- patienten
- patientdossier (ander dan kine) met patientgegevens, dokter, mutualiteit, medische geschiedenis, behandeling per datum, klachten,...
- brieven aan huisdokter
- brieven aan ziekteverzekering
Voor biomechanisch onderzoek heb je
- patienten
- film opnames van stappatroon (gemaakt in in windows movie maker
- patientdossier (ander dan kine) met patientgegevens, dokter, ziekteverzekering, medische geschiedenis, behandeling per datum, klachten,...
- brieven aan huisdokter
- brieven aan ziekteverzekering
Ik denk eraan van een soort dashboard te maken van waaruit nieuwe acties (nieuwe patient, nieuwe brief, nieuw patentdossier podologie,...) kunnen worden genomen.
De files zelf worden bewaard per patient op de fileserver
Ik ben op zoek naar goede tips en tricks om dit te maken via openoffice. Ik denk aan kleine database voor patienten, standaardbrieven gelinkt aan patienten, dokter database, sjablonen voor patientendossiers, een overzicht van documenten
is open office hiervoor geschikt?
Wie kan goede tips geven?