Verschillende versies van Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Ik heb beroepshalve MS Office 2003 en 2007 op mijn PC staan (behalve Outlook, enkel 2007).
Nu zou ik ook graag de beta versie van 2010 installeren.
Weet er iemand of dit probleemloos gaat?
 
mss mogelijk

Ik heb beroepshalve MS Office 2003 en 2007 op mijn PC staan (behalve Outlook, enkel 2007).
Nu zou ik ook graag de beta versie van 2010 installeren.
Weet er iemand of dit probleemloos gaat?

deze zal eender de dagen crashen heb dit ook een tijdje gedaan 2003 en 2007 samen maar eenamaal je gaat beginnen switchen tussen de twee programmas zal de nieuwste versie blokeren en zal je ze moeten verwijderen.

dus ik raad aan de 2007 instaleren op je main hdd en de beta op een externe deze dan afsluiten en dan "" verwijderen " hij zal hem dan uit de software lijst halen ik denk dat dit heel wat minder problemen mee hebben

ps waar heb je de beta gevonden .
 
deze zal eender de dagen crashen heb dit ook een tijdje gedaan 2003 en 2007 samen maar eenamaal je gaat beginnen switchen tussen de twee programmas zal de nieuwste versie blokeren en zal je ze moeten verwijderen.

dus ik raad aan de 2007 instaleren op je main hdd en de beta op een externe deze dan afsluiten en dan "" verwijderen " hij zal hem dan uit de software lijst halen ik denk dat dit heel wat minder problemen mee hebben

ps waar heb je de beta gevonden .

Zou gratis en na registratie te downloaden zijn van
http://www.microsoft.com/2010/en/
Maar dus tot dusver nog niet gedaan.
Zal het dus misschien idd eens proberen op een externe HD, want ik hoorde ergens dat het niet samen met 2007 gaat.

Met 2003 en 2007 samen heb ik geen probleem (behalve personal.xls van Excel maar dat kan je oplossen). Heb voor Word en Excel wel mijn registry aangepast, want anders begint hij elke keer je van versie wijzigt te "installeren"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan