• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verschillende voorwaardelijke opmaak bij bepaalde waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

HyperXnl

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2016
Hallo allemaal,

Ik loop vast, ik ben bezig om een bestaand template aan te passen naar mijn eigen wensen.
Nu heb ik via de voorwaardelijk opmaak de weekenden / feestdagen en schrikkeldag een kleurtje kunnen geven.

Nu heb ik 3 tabbladen Printout, Urenregister en Instellingen.
Waar ik nog opzoek naar ben en zelf niet uit kom is dat bijv:

In het Urenregister boek ik uren met Categorie Werk Extern, nu zou ik graag willen dan hij dan op de printout de cel van desbetreffende dag de kleur geeft van de index onderaan de printout. (dit geval licht groen)

Is dit mogelijk?
Lukt me helaas niet om het bestand te uploaden via deze site vandaar externe link:
http://mrbos.nl/Project2019.xlsx

Grtz Michael

maak een klein voorbeeldbestand met daarin een voorbeeld van hoe u het zou willen.

@emiels zie bijgaand.

Op de print out staan nu de kleuren die overeenkomen met de Urencategorie in het uren register.
Dus als ik bijv. in het urenregister H6 zou veranderen naar Vakantie dan zou de cel op de print out (van 2 januari) moeten veranderen aar roze.

Bekijk bijlage voorbeeld.xls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan