Verschillende vragen IE10

Status
Niet open voor verdere reacties.

remieo

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7
Beste mensen,
Ik heb sinds een paar dagen 'gedoe' met Ie10.

Gisteren besloot hij op opeens als startpagina een pagina met als titel: whatabout in plaats van google te openen. Is dit een virus? Zo ja, hoe krijg ik het weg?
Ik kon zelf echter gewoon google opnieuw instellen als startpagina instellen. Er zijn echter wel wat dingen veranderd en die wil ik graag terug!!

- Als ik een nieuw tabblad open krijg ik niet meer mijn tien meest bezochte sites te zien. Dit vond ik altijd heel handig. Weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen?

- Als ik met rechter muisknop op een bericht klik kon ik altijd 'openen in een nieuw tabblad'. Dat is echter verdwenen en ik kan alleen kiezen uit openen in een nieuw venster. Iemand enig idee hoe ik dat terug kan krijgen?

Alvast bedankt!!!

Groeten,
 
Hallo Remieo,

Het zit allemaal in de instellingen denk ik.
Misschien is whatabout een add-in? deze dien je dan te verwijderen.

Het verkrijgen van de 10 meest bezochte is wanneer je nieuwe pagina als "lege" wilt openen. Dit is ook een instelling.

De rechtermuisknop weet ik zo niet, misschien onderdeel van de add-in of ook een optie in de instellingen.

Ik zou het menutje gewoon even nalopen en kijken wat je allemaal tegen komt.

Succes!
 
Kijk eens in "Add or Remove Programs" of je daar "whatabout" tegenkomt. En zo ja, de-installeren natuurlijk.

edit: kijk sowieso even naar recent geïnstalleerde software. Alles wat je niet bewust zelf hebt geïnstalleerd, kan doorgaans weggehaald worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan