• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verschillende Word.doc kopelen aan excel lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blommo

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
93
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om verschillende word.docjes te koppelen aan een excellijst
Ik heb verschillende judodiploma's in de kleuren wit - geel- oranje - groen - blauw en bruin.
De diploma's zijn gemaakt in word
In excel heb ik mijn ledenlijst, als er examens zijn heb ik de kinderen die voor een band op examen gaan er uitgefilterd. en koppel deze aan het word bestand
Is het mogelijk om als ik ga printen bij een kind wat opgaat voor de oranje band het oranje diploma af te drukken, en voor blauwe band het blauwe diploma
Nu selecteer ik het oranje diploma en print alle kinderen die opgaan voor de oranje band
Weet iemand hoe ik dit kan automatiseren....

Met vriendelijke groet


Blommo
Seiryoku Zen'yo
maximum doeltreffendheid bij een minimum inspanning
 
Met afdruk samenvoegen in Word een fluitje van een cent.
 
verschillende word.doc koppelen aan excellijst

als ik de afdruk samenvoeg doe ik dit per word.docje(iedere keer een andere kleur)
Maar ik vroeg me af of ik vanuit de excellijst per kleur de word.docjes kan aansturen?

Blommo
 
met een if-veld:

{IF {kleur}="blauw" "dit is de tekst voor het blauwe diploma"}{IF {kleur}="geel" "dit is de tekst voor het gele diploma"}...etc.
 
hoe pas ik een if veld toe

Hoi snb,

Ben vanalles aan het uitproberen geweest maar hoe werkt dat met een if-veld!!


groet Blommo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan