verschrikkelijk vervelende ASP.NET MACHINE ACCOUNT

Status
Niet open voor verdere reacties.

WouterTSL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Hoi iedereen,

ik heb hier sinds vandaag een heel ambetant stuk op mijn visa business. ik wil mijn HTC710 installeren met alles erop en eraan maar voor iedere bewerking of installatie vraagt vista het paswoord van ASP.NET MACHINE ACCOUT. mijn laptop is nog vrij recent en geen noemenswaardige software geinstalleerd. ook kan ik mij niet herinneren dat ik in de laatste 2 weken ook maar een wachtwoord voor asp.net heb ingevuld. weet iemand hoe ik dat verveld gedoe er kan afhalen en hoe ik mijn account als administrator kan zetten?
ik heb al via http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_administratoraccounterughalen.php geprobeerd maar zelfs dan vraagt hij dat wachtwoord van de asp.net machine account. Wie weet raad?

update : grrr... ik geraak zelfs niet in het beheer van mijn eigen account ! iedere keer opnieuw die paswoordvraag !
update 2 : en zelfs niet meer in systeemherstel !!! man man man, ik word gek !

Groeten,
Wouter

Laatst bewerkt:
hoi,

ik ben er ondertussen uitgeraakt op een vrij simpele manier maar ik ben er nog altijd niet aan uit hoe dit zo ver is kunnen komen.

ik had het idee om in veilige modus een systeemherstel te doen maar heb bij het opstarten van vista voor "computerproblemen oplossen" gekozen ipv "veilige modus". Daar terechtgekomen kon ik wel een systeemherstel uitvoeren, god zij dank.

ik heb dan meteen maar alle gebruikers eraf gegooid en mijzelf als administrator gezet.

als ik zo een beetje het net afzocht naar gelijkaardige toppics zijn er nogal wat mensen die daar problemen mee hebben met al die admin-rechten op vista. is er een manier om dit volledig af te zetten in vista? want nu komt het volgende probleem : ik ben als admin ingelogd en toch kan ik in internet explorer de adobe flashplayer 9.0 niet installeren. ik heb zogezegd geen rechten om dit uit te voeren... pff... hoe langer ik met die vista bezig ben. des te minder interesseert die mij. XP pro was wel ff gemakkelijker

groeten
Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan