versnipperen van bijlagen in outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

roadrunnertje

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
als je een email met outlook expres wilt versturen gaat hij de bijlage in stukje hakken van 128 kb hoe kan ik deze instelling veranderen en waar moet ik dit doen heb tot nu toe nog niks hierover kunnen vinden wie o wie kan me helpen:confused:

heb je hier wat aan?

Dit stond bij de help van outlook expres

Grote berichten verzenden

Op veel e-mail- en nieuwsservers is de grootte van berichten die u kunt verzenden en ontvangen, beperkt. De limiet is meestal één megabyte (1 MB) per bericht, inclusief alle berichtbijlagen.

Met Outlook Express kunt u ook grote berichten of bestanden naar e-mail- en nieuwsservers met een groottelimiet sturen. De berichten worden dan opgesplitst in kleinere berichten. Wanneer de groep berichten is ontvangen, worden ze door het e-mailprogramma weer samengevoegd tot één bericht.

Klik in het menu Extra op Accounts.
Klik op het tabblad E-mail of Nieuws op Eigenschappen.
Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Berichten opsplitsen indien groter dan in en geef de maximale bestandsgrootte op die is toegestaan voor de server.

Gr Dirk

Dit kwam binnen van roadrunnertje via mail.

Dit is het bericht:

dirk bedankt ik heb de aanwijzing gevolgd perfect dit had ik nog nooit meegemaakt vandaar de vraag.

Daarom post ik het maar ven hier!

Dirk

Vraag opgelost?

Dit kwam binnen van roadrunnertje via mail.

Dit is het bericht:

dirk bedankt ik heb de aanwijzing gevolgd perfect dit had ik nog nooit meegemaakt vandaar de vraag.

Daarom post ik het maar ven hier!

Dirk

Als je vraag is opgelost, klik dan even op de link rechtsonder in beeld "vraag is opgelost". Daarmee houden we het forum schoon en overzichtelijk. Vriendelijk dank

Groetjes

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan