verspreiden office

Status
Niet open voor verdere reacties.

silentkill

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
15
hey weer n vraagje van mij:)

ben momenteel voor school bezig met het opzetten van een server het is de bedoeling dat hiermee oa office versprijd word heb t volgende gedaan

office installeren via setup /a naar share map op de server
via ork.exe vershillende mst files aangemaakt voor (words,outlook) enz..
deze versprijd via gpo software installatie op de ou toegepast.

nu is mij probleem als ik me aan de bedrijfs indeling hou krijgen gebruikers in dezelfde ou verschillende office onderdelen, nou lijkt t me niet handig als k vervolgens in die ou weer ou's ga maken voor office.

iemand een idee hoe dit makkelijker kan.

alvast bedankt
ricardo
 
Je kunt toch groepen aanmaken bv een groep office en een groep office pro en daar de pc's aan toevoegen en die groepen rechten geven op de ou's waar de installatie gpo in staat? tenminste zo heb ik het gedaan maar ikw eet niet of ik je verhaal helemaal goed begrijp
 
Via de active directory is dat volgens mij de makkelijkste manier, ik geef altijd iedereen gewoon standaard office en als ze office pro moeten hebben maak ik de pc lid van die groep krijgen ze dat maar als je echt die word en die geen word wil geven is het wel ene klusje ja.
Mischiend at het met SMS of altiris beter kan maar daar heb ik geen ervaring mee end ie pakketten zijn vrij prijzig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan