Verspringen frames bij andere resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merkie18

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een site gemaakt in frontpage met 2 losse i-frames. (Een menubar en een frame waarin de pagina's komen). Echter is deze gemaakt op een hoge resolutie (1680x1050). Als ik de pagina nu open op een computer met een lagere/hogere resolutie verspringen de frames. Het moet zo worden dat bij iedere resolutie de frames in het midden staan. Ik heb dit al geprobeerd met tabellen, echter zonder resultaat.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie feedback.

Groeten,
Merkie18.

misschien kan je in plaats van frames (wat relatief nu niet zo vaak gebruikt meer word) css gebruiken?

Frames zijn niet de top voor het bouwen van een website, - en tabellen voor de layout ook niet. :confused:
  • Voor layout kan je stukken beter uit de voeten met css. :)
  • Voor repeterende dingen, zoals hetzelfde menu op elke pagina, kan je veel beter php of shtml gebruiken. :)
  • Voor wat meer uitleg en wat links: neem even een kijkje bij deze reactie op een soortgelijke vraag:
    www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=3297966#post3297966
Succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Hallo allemaal,

Ik heb het voorlopig even opgelost met centreren van de frames. Maar binnenkort wil ik de website ombouwen met PHP. In ieder geval hartelijk bedankt voor jullie informatie! Hier kan ik zeker iets mee.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan