Versterker AKAI ATT01U..

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit er een aardedraad aan je platenspeler? Dan die wel even aansluiten aan aarde of aan je versterker (blank stukje metaal, schroefje of zo)

Nee, er staat op de versterker ''output'' maar geen idee welk draad ik daar in moet doen.

2cgm2kl.jpg

Probeer de stekkertjes eens op een andere ingang van je hoofdversterker.
Dus de output van DAP op een andere ingang van je versterker.
bv de tape aansluiting of de phono aansluiting, even expirementeren.

Ik hoor echt heel in de verte maar muziek uit mn boxen. Maar nu staat hij wel op LINE. Op Phono krijg ik een beter geluid maar veel ruis erin.

Moet ook op Phono staan als je alleen op je versterker afspeelt. Zet het volume van je versterker eens heel zacht en sluit je cd speler eens aan via de pre-amp, deze zou beduidend harder moeten gaan spelen. Doet ie dat niet dan meld de pre-amp aan als DOA en vraag een nieuwe.

Ik vraag me nu ook af of de interne ''versterker'' van de Logitech x530 wel goed is.. er was mij verteld van wel..

tja, daar kan ik niet genoeg van vinden om er wat degelijks over te zeggen. Normaliter zou het moeten werken, sluit eens zoals ik al zei een cd speler of mp3 speler erop aan en probeer het dan eens.

tja, daar kan ik niet genoeg van vinden om er wat degelijks over te zeggen. Normaliter zou het moeten werken, sluit eens zoals ik al zei een cd speler of mp3 speler erop aan en probeer het dan eens.

Daarnet mijn koptelefoon van Sennheizer op de ''output'' gedaan.
En er kwam inderdaad goed geluid uit!

Mij schiet te binnen een normale versterker met speakers maar dat zal de bedoeling niet zijn. Eventueel via je pc je platen gaan afspelen is dan nog een optie. Vergeet niet je pre-amp terug te sturen binnen 7 dagen, dan krijg je je aankoopbedrag nog terug.

Wat voor setje heb je?

Ik bedoelde eigenlijk de versterker waar de platenspeler op aangesloten zou worden..

neej, die niet! De versterker de je in je 1e bericht hebt staan ..

En Quoten op een direct antwoord hoeft niet ..

EDIT: of heb je alleen maar dat Logitech setje?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan