versterker doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammerdude

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
hele goede middag.
heb hier een versterker van vriend die naar mij toe kwam en vroeg als ik hem kon helpen allee maar meot zelf hier nu ook gaan vragen xd
hij draaide muziek en naa tijdje was het tik tik zijn beveileging die hij wel is vaker raakt maar nu was goed raak.
als je zun versterker aansluit kom geen mzuiek meer uit licht dat aan de eindtorren die opgeblazen zijn of iets anders want de hele versterker krijgt wel stroom?

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je zeker dat de bron die je hebt aangesloten werkt en dat alle knoppen goed staan?
Anders moet je eens kijken of er een losse ingang opzit om alleen je eindversterker/voorversterker te gebruiken. (als die erop zit is die waarschijnlijk achter doorgelust) Probeer dan eens alleen de eindversterker aan te sluiten...
LET OP! De volumeknop werkt dan niet meer maar staat max open dus zorg dat het geluid dat de versterker ingaat extreem zacht staat!!!

nee deze versterker heeft geen verbinding achterin zitten is hij all te oud voor

heb dingen na gevraagt aan vriend het is een pioneer stereo cassette tape deck amplifier model DC-Z82

plus hij Zij toen hij hem opniuew aan koppelde en speakers bla bla en open draaide hij ee nbrand lucht rook maar voor de rest niks

Brandlucht... En als je hem openmaakt? zie je dan iets speciaals. Bijvoorbeeld dat iets zwart is?

das rare ken niks zien das probleem ook deels zie ik wat het is kan ik zo kijken alst te maken is

Maar even langzamer typen dan...zo heb je wat tijd over voor gebruik van o.a. leestekens.

heheheh lol oke maar kunne nwe even voor deze versterker kijken ik hoop gewoon voor me vriend dan dat de eindtrap dood is.

klinkt niet zo aardig maar is zowat het goedkoopste om te worden vervangen 10 a 20 euro voor eindtrapje.

help aub.

Sorry dan weet ik het zo ook niet. Maar een brandlucht komt niet zomaar van de voorversterker of een knopje wat defect is. Succes er nog mee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan