Versterker naar computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaViDa

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hallo, ik heb een versterker met 2 hifi speakers die ik wil aansluiten aan de computer. Ik heb de speakers in de versterker gedaan en een kabel gekocht met een rode, witte en zwarte plug. Ik heb de zwarte in mijn computer geluidsingang gedaan maar waar moeten de witte en rode in? Ik heb de ingangen: cd/tv, phono, tuner, en 2x tape in-out. Ik heb al veel geprobeerd zondr resultaat.

ff voor de duidelijkheid.

je wilt je pc geluid naar de boxen hebben?

kijk een naar je (onboard)geluidskaart naar een aansluiting line- out

die dan in versterker liefst in aux.

ff voor de duidelijkheid.

je wilt je pc geluid naar de boxen hebben?

kijk een naar je (onboard)geluidskaart naar een aansluiting line- out

die dan in versterker liefst in aux.

Welke kleur is dat? roze groen blauw oranje of zwart?

Hallo, ik heb een versterker met 2 hifi speakers die ik wil aansluiten aan de computer. Ik heb de speakers in de versterker gedaan en een kabel gekocht met een rode, witte en zwarte plug. Ik heb de zwarte in mijn computer geluidsingang gedaan maar waar moeten de witte en rode in? Ik heb de ingangen: cd/tv, phono, tuner, en 2x tape in-out. Ik heb al veel geprobeerd zondr resultaat.

Welke pluggen zitten daar dan aan? tulp stekkers?, dan zou je die rode en witte op de tape uit kunnen zetten en in de versterker op tape in en die keuze dan ook gebruiken.

Anders zul je een 3,5mm jackverloop moeten halen en die jack in de goene moeten doen of eerst ook een verdeeljack plaatsen.

Je kunt ook een kabel kopen van jack naar 2 x tulp.

Welke pluggen zitten daar dan aan? tulp stekkers?, dan zou je die rode en witte op de tape uit kunnen zetten en in de versterker op tape in en die keuze dan ook gebruiken.

Anders zul je een 3,5mm jackverloop moeten halen en die jack in de goene moeten doen of eerst ook een verdeeljack plaatsen.

Je kunt ook een kabel kopen van jack naar 2 x tulp.

Ik heb het al opgelost, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan