versturen van een foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

olddutchman2000

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Berichten
8
Goedemorgen,

Als ik een foto wil versturen als jpeg wordt die verzonden als bijlage maar tevens volledig getoond. Ik wil graag alleen als bijlage. Alvast dank voor oplossing
 
Er is wel een functie om dit uit te schakelen alleen werkt dat niet of nauwelijks. Kijk maar is bij het opstellen van een nieuwe email bij Opmaak en dan onderaan staat afbeeldingen verzenden bij emailbericht. Haal hier het vinkje weg.

In XP kan je dit dus niet veranderen. De afbeelding wordt standaard toegevoegd onderaan je email.
 
Hij heeft Windows 95 of 98, die laatste versie heb ik ook maar dat vinkje weghalen heeft geen effect, ik blijf ook de afbeelding zien, inclusief bijlage.
 
Geplaatst door olddutchman2000
Goedemorgen,

Als ik een foto wil versturen als jpeg wordt die verzonden als bijlage maar tevens volledig getoond. Ik wil graag alleen als bijlage. Alvast dank voor oplossing

olddutchman2000,

Ik weet niet waarmee je vertuurd, maar in Microsoft putlook kun je dit makkelijk veranderen.
Ga naar outlook-nieuw-klik op een leeg veld in het bericht-format-Dan kun je het veranderen naar plain text, rich text of html.
In outlook express gaat het op dezelfde manier.
 
Indien je je muisaanwijzer in Onderwerp zet
en dan bijlage kiest, worden de plaatjes als bijlage verstuurd.
Nu komt er vanzelf een nieuwe regel waar de bijlages in staan.

:cool:

//////Edit
Helaas, werkt toch niet..... :(
Verschijnen alsnog in de body......
Volgens mij was dit bij een vorige outlook express niet het geval.
 

Bijlagen

  • outlook-test.gif
    outlook-test.gif
    11,3 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan