Verstuurde e-mails na 1 dag ongedaan maken in Gmail? Mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchboy22

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2015
Hallo!

Ik heb deze avond een mailtje gestuurd naar iemand die ik graag ongedaan zou willen maken zodat diegene dit mailtje niet meer kan terugvinden/lezen in zijn mailbox..
Ik heb geen flauw benul of dit überhaupt mogelijk is, maar kan iemand mij hier informatie over geven? Zoals de titel zegt; ik gebruik Gmail.
Ik weet dat er een Gmail functie is voor het ongedaan maken van berichten kort nadat je het bericht verstuurd hebt, maar dit gaat over berichten die tot 30 seconde na versturen ongedaan gemaakt kunnen worden. Ik zoek dus een manier om een mailtje van een paar uur geleden ongedaan te maken!

Alles is welkom!

Groet!

Dankje voor je reactie.

Ik heb ook al even gezocht maar ik kan hier dus niks over vinden..
Verder dan de link die je bij je reactie hebt gevoegd kom ik tot dusver niet..

Groetjes

Terugroepen van Gmail e-mails gaat niet, behalve in die 30 seconden. Voor die 30 seconden wordt de effectieve verzending tegengehouden, en daarna gaat de mail gewoon het Internet op.
Uitzondering is als je allemaal op dezelfde Microsoft Exchange mailserver (dus geen enkele relatie met Gmail) zou werken (bijv. in een bedrijf), dan kun je een bericht intrekken, maar dan nog kan het zijn dat de ontvanger 'm (ondertussen) al gelezen heeft.

Staat ook netjes compleet verteld in deze link.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Helaas betreft dat dus de functie die ik eerder in mijn eerste bericht beschreef.. Degene waar ik niet naar op zoek was.
Dit heb ik al eerder op de avond ingeschakeld maar dit heeft alleen maar betrekking op berichten terughalen die max. 30 seconden geleden verstuurd zijn.
Vandaar ook de vraag of iemand wist of het mogelijk was om berichten van langer geleden dan 30 seconden terug te halen.
Ik ben bang dat het niet mogelijk is..

Alsnog bedankt voor je reactie en zoekwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan