• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vert zoeken in meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrhypefm

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Wie kan mij helpen.

Ik wil graag een naam zoeken in een 5 tal tabbladen en een andere tekst als waarde terug halen.

Heb meerdere dingen geprobeerd maar het wil maar niet lukken.

Ik wil graag dat de waarde in het tabblad ambassadeurs kolom a wordt gezocht in I5 tot I19 op de overige bladen. En dat hij als resultaat geeft de waarde uit kolom L in Kolom C(ambassadeurs)Bekijk bijlage SPORT.xlsx

Ik heb er dit van gemaakt in C2 en gekopieerd naar beneden. En ik heb ergens nog een testgegeven toegevoegd want alle 2 (...) jouw voorbeelden stonden op 1 tabbblad.

Code:
=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(A2;Accessoires!$I$5:$L$19;4;ONWAAR);ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(A2;Bergsport!$I$5:$L$19;4;ONWAAR);ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(A2;Fietsen!$I$5:$L$19;4;ONWAAR);ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(A2;Fitness!$I$5:$L$19;4;ONWAAR);ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(A2;Running!$I$5:$L$19;4;ONWAAR);"")))))

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan