arjoderoon
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
tot welke waarde kan je opgeven bij het kolom index getal bij de functie vert.zoeken?
Ik wil in een matrix van kolom B t/m kolom DB zoeken. ik wil vervolgens nu de waarde in kolom DA als resultaat hebben dus heb ik ingevuld als formule:
=VERT.ZOEKEN(A87;Stand!$B$4:$DB$35;94;0)
volgens mij is het aantal kolommen van B t/m DB 95.
Alleen als ik nu kijk wat het resultaat is, dan krijg ik het resultaat van de volgende formule:
=VERT.ZOEKEN(A87;Stand!$B$4:$DB$35;4;0)
Kan het zijn dat mijn kolomindex getal te hoog is?
ik krijg nu ook een foutmelding:
Een formule op dit werkblad bevat 1 of meer ongeldige verwijzingen. Controleer of het pad, de werkmap, de bereiknaam en de celverwijzing van de formules geldig zijn.
Kan dit ermee te maken hebben dat de waarden waarop gezocht gewordt, in het matrix bereik in meerdere kolommen voorkomen maar op verschillen regels?
zie het screenshot.

Ik wil in een matrix van kolom B t/m kolom DB zoeken. ik wil vervolgens nu de waarde in kolom DA als resultaat hebben dus heb ik ingevuld als formule:
=VERT.ZOEKEN(A87;Stand!$B$4:$DB$35;94;0)
volgens mij is het aantal kolommen van B t/m DB 95.
Alleen als ik nu kijk wat het resultaat is, dan krijg ik het resultaat van de volgende formule:
=VERT.ZOEKEN(A87;Stand!$B$4:$DB$35;4;0)
Kan het zijn dat mijn kolomindex getal te hoog is?
ik krijg nu ook een foutmelding:
Een formule op dit werkblad bevat 1 of meer ongeldige verwijzingen. Controleer of het pad, de werkmap, de bereiknaam en de celverwijzing van de formules geldig zijn.
Kan dit ermee te maken hebben dat de waarden waarop gezocht gewordt, in het matrix bereik in meerdere kolommen voorkomen maar op verschillen regels?
zie het screenshot.

Laatst bewerkt: