• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vert.zoeken of Meerv.vert.zoeken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicky83

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Hoi,

In ons bestand worden alle plaatsingen voor bijvoorbeeld een stage beschreven. Maar dit overzicht geeft niet duidelijk weer waar iemand heen is. Hiervoor wil ik een tabblad toevoegen en een soort overzicht maken. Uit dit overzicht moet ik vanuit:
- een persoon kunnen zien waar, wanneer en hoe laat degene geplaatst is.
- Tevens moet ik vanuit de locatie kunnen bekijken,
- maar ook vanuit een periode (overzichtelijk voor ons).

Maar als ik in het overzicht voor een persoon de data en locatie wil halen, dan loop ik tegen de functie aan. Bijvoorbeeld vert. zoeken toont alleen de eerste die het tegen komt. Is het mogelijk dat ik meervoudig kan zoeken?
Of moet ik een heel andere tabel maken?
Ik heb ook geprobeerd om een draaitabel te maken, maar dat wil al helemaal niet. Ik kom er echt niet meer uit :shocked:. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Gr Nicolette

Kan je een voorbeeldbestand zonder gevoelige informatie bijvoegen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik heb geprobeerd deze formule toe te passen en het lukt om per persoon de gegevens op te halen.

Zou ik met deze formule ook een periode van .. tot kunnen aangeven en dan de personen weergeven die in deze periode moeten werken?

Gr Nicolette

Hoi,

Ik kom er net achter dat de formule een fout maakt. Hij geeft na vier regels het dubbele weer (dus regel 4 en 5 zijn hetzelfde). En verderop in regel 11 en 12 gebeurd hetzelfde.

Ligt dit aan de formule?

Hoi,

Ik heb deze tabelvorm gebruikt, maar ikmoet zeggen dat ik niets met die draaitabel kan. Wel kan ik de formules die ik eerder heb gebruikt toe passen.
Maar kan ik aan de hand van deze formules een periode van .. tot instellen?

Gr Nicolette

Dubbel klikken op één van de getallen, en je krijgt het overzicht van die gene.
Indeling van de draaitabel kan je aanpassen zoveel als je wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan