• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vert.zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justes

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo Vert.zoekers,

In de cellen C8t/mC14 kan men keuze maken, nu haalt hij de prijs uit B 28 enz. maar als een andere keuze gemaakt wordt moet hij de prijs vermelden uit de betreffende kolom.

Gr, Justes

Bijlagen

Gaat volgens mij alleen lukken met de formule INDEX
en dan moeten je titels gelijk zijn aan je omschrijving zodat je de kolom kunt bepalen. De rij kun je dan weer bepalen aan de hand van de afmeting cm2

Heb effen geen tijd om in excel te zetten misschien later deze avond :o

Hallo Luc,

Hoe later op de avond........
Dat ziet er al veelbelovend uit alleen zijn de omschrijvingen weggevallen denk ik of zie ik wat over het hoofd.

Gr Justes

Hallo Luc,

Bijna goed, ik heb alleen nog dat b.v. vouwen nieten vouwen snijden ook in kolom B vermeld wordt.

Gr, Justes

Hallo Luc,

Prachtig en heel makkelijk om mee te werken, nu wil ik het net zo klaar gaan maken als het vorig programma met invulstaat en totaalstaat, dat betekent wel dat ik voor iedere klant een apparte bladzijde moet maken of kan het op deze manier ook.

Gr, Justes

Hallo Luc,

Zoals bijlage zou ik het graag hebben, zonder adressen en print en wis knop, de maten zijn ook anders geworden.

Gr, Justes

Bijlagen

Hallo Luc,

Ik heb het voor elkaar gekregen, hartelijk dank voor de hulp.

Gr, Justes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan