• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vert.zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abuwaseem

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2013
Berichten
35
Wie kan mij helpen?? Excel 2003

Ik heb 2 werkbladen 1e werkblad met tabel waar ik dus gegevens van 2e werkblad (gegevens bestand vaste klanten) wil hebben en dat werkt uitstekend met vertikaal zoeken.
Maar als ik dus een nieuw klant gegevens handmatig wil invullen in de 1e werkblad (overzicht registratie) dan zie ik #NB staan waarom??

Ik heb vaste klanten maar ook klanten die soms 1 x komen... en die wil ik direct registreren in de 1e werkblad.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is???

groetjes
 
#N/B betekent "niet beschikbaar".
Je klantnaam is onjuist en staat niet in je tabel, of misschien is je bereik niet groot genoeg in je formule.
Zet je bestand hier op het forum zonder gevoelige info, dan kunnen we gokken uitsluiten.
 
Een nieuwe klant zul je eerst op het 2e werkblad moeten invoeren, voordat je de gegevens in het 1e werkblad kunt uitlezen. (vandaar die #NB).

Kun je voor de klanten die maar 1 x komen, niet een nieuw werkblad maken? anders moet je in het 1e werkblad de formules overschrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan