vertaal programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
ik ga één van de dagen een vertaal progje kopen dat engels omzet in nederlands maar omdat ik niet zou weten wat goed of slecht is vraag ik het dus hier.

mijn vraag : wie kent er een simpel en goed vertaal programma ?

ik wil dus engels geschreven tekst in het nederlands omzetten.(meer zou het niet moeten kunnen als het maar simpel en goed is )

groetjes
johnny

Ik ken er geen maar hou er rekening mee dat vrijwel geen één prog goed kan vertalen. Dit zit hem bijvoorbeeld in het feit dat bepaalde engelse uitspraken in het nederlands niet bestaan of klinken. Het zijn allemaal woord voor woord vertalingen.

oo dat wist ik niet maar ik wil het toch proberen

groetjes

over het algemeen zijn de vertalingen zeer slecht.

zie een voorbeeld :
----------------------------------------------------------------
Ja het is weer 5 december en dat betekend dat sinterklaas weer komt voor pakjes avond.
----------------------------------------------------------------
Yes it have been meant 5 December and that that sinterklaas comes for bundles evening.

vertaald met http://www.worldlingo.com/products_services/worldlingo_translator.html

als het om woorden alleen is zal je wel ergens freeware
vinden (ik gebruik euroglot pro gekregen wel)

maar voor hele teksten is er geen enkel die kan
degene die beweren van wel zou ik dan graag trial downen om te testen

ik gebruik nu PE Explorer om programma's mee te vertalen kent iemand nog een ander progje om dat mee te kunnen doen?...:rolleyes:

want de helft van de programmas die ik wil vertalen pakt ie niet... ja msn enzo wel.. maar ik bedoel bijv Tools voor bepaalde spellen maar das vaak engels dus vor de beginners wou ik dat vertalen voor op me forum:D

MVG Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan