vertaal programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
hallo ik ben een website aan het maken maar bijvoorbeeld als ik een inlogsysteem wil maken haal ik dat van site's maar de uitleg staat meestal in het engels en daar ben ik niet goed in bestaat er mischien een programma wat de tekst kan vertalen in nederlands?

alvast bedankt:thumb:
 
En zeker van technisch/computer engels scoren ze niet best....
 
Voorbeeld:

Hello,
My name is Raymond and I spend a lot of time on the internet. Most of the time I am busy on www.helpmij.nl wich is a great site.


Vertaling:

Hello, Mijn naam is Raymond en ik breng heel wat tijd aan Internet door. Meestal ben ik bezig op www.helpmij.nl wich ben een grote plaats.



Conclusie:

Deze zogenaamde vertaal sites zijn ******** :p
 
in word 2003 en in word 2007 kan je teksten ook vertalen! vertaalt niet alle worden maar wel veel!
 
Voorbeeld:

Hello,
My name is Raymond and I spend a lot of time on the internet. Most of the time I am busy on www.helpmij.nl wich is a great site.


Vertaling:

Hello, Mijn naam is Raymond en ik breng heel wat tijd aan Internet door. Meestal ben ik bezig op www.helpmij.nl wich ben een grote plaats.



Conclusie:

Deze zogenaamde vertaal sites zijn ******** :p

Hoe kom je daarbij, dat is echt onzin. Babelfish beweert helemaal geen totale, foutloze vertaal site te zijn. Babelfish is bedoeld, om een website in een onbekende taal te vertalen. Zodat de lezer een algemeen beeld kan krijgen van de website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan