vertaling van programma verwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, wat een lap tekst :p. Ik zal je de eerste paar zinnen maar even vertalen, misschien dat je dan een idee hebt wat de bedoeling is.

The solution is to make a Scheduler object that has a function call that will not return until it is that thread's turn to use the processor.

De oplossing is om een Scheduler object te gebruiken die een functie oproept (function call) dat geen resultaat zal geven totdat deze aan de beurt is om de processor te gebruiken.

Goedemorgen, wat een lap tekst :p. Ik zal je de eerste paar zinnen maar even vertalen, misschien dat je dan een idee hebt wat de bedoeling is.

The solution is to make a Scheduler object that has a function call that will not return until it is that thread's turn to use the processor.

De oplossing is om een Scheduler object te gebruiken die een functie oproept (function call) dat geen resultaat zal geven totdat deze aan de beurt is om de processor te gebruiken.

dank je wel maar de ingewikkelde is de uitleg daarvan ... misscheind at je me kan helpen :( please

Request. Classes in this role must implement the interface in the ScheduleOrdering role. Request objects encapsulate a request for a Processor object to do something.

vertaling

Request : De Classes moet uitgevoerd worden in de interface ScheduleOrdering. De Request objects verzoek de Processor object voor een actie.

klopt dit ??

Request. Classes in this role must implement the interface in the ScheduleOrdering role. Request objects encapsulate a request for a Processor object to do something.

vertaling

Request : De Classes moet uitgevoerd worden in de interface ScheduleOrdering. De Request objects verzoek de Processor object voor een actie.

klopt dit ??

Ik denk (hoop) dat het niet om het begrijpen van Engels gaat; de zinnen zijn op zich niet onbegrijpelijk. Wél wordt er met flink wat terminologie (woorden uit een specifiek "vakgebied") gegooid, en ik heb zo het idee dat je díe nog niet in de smiezen hebt.

Het lijkt me verstandig als je je eerst eens wat gaat verdiepen in het zogeheten "objectgeoriënteerd programmeren", want dat is waar het hier om gaat. Een prachtig startpunt daarvoor is Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Objectoriëntatie

Succes :)

http://babelfish.altavista.com/tr

Babelfish:

Verzoek. De klassen in deze rol moeten de interface in de rol uitvoeren ScheduleOrdering. De voorwerpen van het verzoek kapselen een verzoek om een voorwerp van de Bewerker in om iets te doen.

Als het nu niet duidelijk is weet ik het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan