• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal doorvoeren als origineel horizontaal is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar bij mij óók hoor! (het ging in 1e instantie fout!) Hierbij de hele code...
Code:
Function TransCopy(rStartcel As Range, rAnkercel As Range) As Variant
Dim lKolom, lRegel As Long
'Dim rDezeCel As Range

Application.Volatile

Set rDezeCel = Application.Caller

lKolom = (rDezeCel.Column - rAnkercel.Column)
    lRegel = (rDezeCel.Row - rAnkercel.Row)

TransCopy = rStartcel.Parent.Cells(rStartcel.Row + lKolom, rStartcel.Column + lRegel).Value

End Function

Groet, Leo

Sorry mensen, ik ben zo enthousiast met de formule aan de haal gegaan (omdat ik hem in vele andere toepassingen kon gebruiken) dat ik helemaal vergeten ben te posten. Nu gaf de watchdog een melding vandaar.

Ik heb de formule gebruikt omdat ik niet zo thuis ben in macro's. Bedankt weer! Helemaal top!

Goedendag,
Ik heb geen voorstel topic kunnen vinden oid, dus hoop niet dat jullie boos worden:confused:
Maar volgens mij is dit het gene wat ik zoek, weet alleen niet hoe ik toe moet passen.

Ik heb een rooster gemaakt voor een heel jaar, voor verschillende locatie's en verschillende personen, alleen dit staat verticaal, nu wil ik dit met een deel van het werkblad horizontaal verplaatsen naar een ander werkblad om zo het rooster per persoon door te kunnen mailen

Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen:thumb:

Bijlagen

patriickvtr, 'Boos worden'??? Nee dat niet. Maar je kan beter ff een bericht naar een van de moderators sturen met het verzoek om van jouw bericht een nieuwe topic te maken met daarin een verwijzing naar de topic waarin je nu reageert.

Daarna wordt je zeker (op de juiste manier) verder geholpen.

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan