Ik ben werkzaam bij een klein bedrijfje.
Hiervoor willen wij toch gebruik maken van een soort planning.
Deze heb ik ver in mekaar zitten echter zit ik met 1 probleem.
In tabblad 1 (Jaarplanning) vullen wij alle relevante projectgegevens in.
Tevens worden hier ook de personeelsnummers ingevuld van de werknemer die met de opdracht bezig is.
In tabblad 2 worden de gegevens uit tabblad 1 opgehaald, en kan ik per werknemer zien of iemand alle dagen bezet is, en waar nog gaten in de planning zitten of dat iemand "overboekt" is.
In tabblad 3 (Weekplanning) wil ik per werknemer per dag kunnen zien aan welk project hij werkzaam is.
Uit het eerste werkblad zou dan het "ordernummer" gezocht moeten worden bij de betreffende werknemer en ingevuld moeten worden in kolom E.
Hetzelfde geld voor de "klantnaam", deze zou dan in kolom F moeten komen te staan.
De layout in tabblad 1 wil ik graag zo aanhouden.
Ik heb al geprobeerd met VERT.Zoeken, maar dat lukte mij niet.
Hierbij het bestaand zoals ik het nu gemaakt heb.
Peter
Hiervoor willen wij toch gebruik maken van een soort planning.
Deze heb ik ver in mekaar zitten echter zit ik met 1 probleem.
In tabblad 1 (Jaarplanning) vullen wij alle relevante projectgegevens in.
Tevens worden hier ook de personeelsnummers ingevuld van de werknemer die met de opdracht bezig is.
In tabblad 2 worden de gegevens uit tabblad 1 opgehaald, en kan ik per werknemer zien of iemand alle dagen bezet is, en waar nog gaten in de planning zitten of dat iemand "overboekt" is.
In tabblad 3 (Weekplanning) wil ik per werknemer per dag kunnen zien aan welk project hij werkzaam is.
Uit het eerste werkblad zou dan het "ordernummer" gezocht moeten worden bij de betreffende werknemer en ingevuld moeten worden in kolom E.
Hetzelfde geld voor de "klantnaam", deze zou dan in kolom F moeten komen te staan.
De layout in tabblad 1 wil ik graag zo aanhouden.
Ik heb al geprobeerd met VERT.Zoeken, maar dat lukte mij niet.
Hierbij het bestaand zoals ik het nu gemaakt heb.
Peter
Bijlagen
Laatst bewerkt: