• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal vergelijken (meerdere kolommen) hulp met formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Storm

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2006
Hallo,

Zou iemand mij willen helpen met het volgende. Ik heb een excelbestand bijgevoegd als voorbeeld.

Op tabblad "LIJST" staan drie kolommen, 1. groep 2. debiteur 3. korting. Hierin moeten de gegevens gevuld gaan worden die in tabblad "Korting overzicht" staan.

Ook hier staat weer Groep, debiteur en de kortingen staan in de tabellen ingevuld.

Op tabblad lijst moeten dan al deze gegevens ingevuld gaan worden door ik denk verticaal vergelijken maar ik weet echt niet hoe ik dit moet doen, ik denk wel dat het mogelijk is.

Voor debiteur 15451 heb ik het vast als voorbeeld met de hand ingevuld.

Alvast bedankt voor de moeite.

Vr.groeten
Rob

Bijlagen

Hoi Jean Paul,

Dank voor je bestand, dit scheelt al werk echter is het de bedoeling dat ook kolom A & B automatisch ingevuld gaan worden. nu moet ik nog steeds de Kortingsgroep en het debiteurnummer invullen. denk je dat dit mogelijk is?

Vr.groeten
Rob

Bedoel je een lijst van elke groep en debiteur nummer met korting in een lijst dat zijn 15 X 68 rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan