erwinvandod
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 sep 2011
Ik ben bezig met een formulier te maken samen waar verticaal zoeken in voorkomt. Dit bestaat uit 2 tabbladen. De eerste functionerend als database/ tabel en de 2e als formulier waar ik met behulp van keuzelijst met invoervak gebruik maak om informatie in te vullen wat er in de database/tabel staat.
Alles werkt alleen als ik mijn blad beveilig krijg ik de waarschuwing:
De cel of grafiek die u wilt wijzigen is beveiligd en heeft het kenmerk Alleen-lezen en moet ik dus eerst de beveiliging eraf halen dat het wilt werken.
Nu heb ik de 2 tabladen die met elkaar in verbinding staan al de blokkering eraf gehaald maar nog werkt dit steeds niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar dat dit ook gaat werken met een beveiligd blad ipv alleen zonder beveiliging.
Alvast bedankt
Alles werkt alleen als ik mijn blad beveilig krijg ik de waarschuwing:
De cel of grafiek die u wilt wijzigen is beveiligd en heeft het kenmerk Alleen-lezen en moet ik dus eerst de beveiliging eraf halen dat het wilt werken.
Nu heb ik de 2 tabladen die met elkaar in verbinding staan al de blokkering eraf gehaald maar nog werkt dit steeds niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar dat dit ook gaat werken met een beveiligd blad ipv alleen zonder beveiliging.
Alvast bedankt