• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Verticaal zoeken? Denk ik

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

trading

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2023
Berichten
12
Ik ben op zoek naar een manier om de bijpassende datum automatisch in te vullen in kolom Y (in het tabblad Earth).
De waarde die opgezocht moet worden staat genoteerd in kolom "O" (in tabblad earth).

Graag had ik de datum die je kan terugvinden in het tabblad "Ephem Baby" in komom A, automatisch laten verschijnen in kolom Y (tabblad earth)

De waarde van kolom O in earth, komt overeen met de waarde van kolom B in Ephem Baby.
Ik heb al allerlei functies geprobeert maar geen enkele die me resultaat oplevert..
Vlookup, match, index, ...

 
Het lijkt mij verstandiger om je bestandje via de gebruikelijke manier te uploaden.
Geef tevens even aan welke versie van excel je gebruikt.
 
Het lijkt mij verstandiger om je bestandje via de gebruikelijke manier te uploaden.
Geef tevens even aan welke versie van excel je gebruikt.
Jammer genoeg kan ik geen gebruik maken van de Excel applicatie. Ik kan het enkel gebruiken via de online versie... Vandaar de link.
 
Heb het bestand gedowload en plaats het hier als voorbeeld.
 

Bijlagen

  • Ephem Baby.xlsx
    621,8 KB · Weergaven: 9
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan