Beste allen,
Heeft er iemand ervaring met het verticaal zoeken in een Query tabel?
Ik heb een export gemaakt vanuit een ERP programma, om een geheel artikelenbestand te exporteren naar Excel.
Op een ander tabblad heb ik producten staan die bij ons veel voorkomen.
Bij elk product heb ik het interne nummer wat het ERP programma aan dit product heeft gegeven, ervoor gezet, waardoor ik de prijs automatisch wil laten generen door naar het artikelnummer te laten zoeken binnen de Query, om zo uiteindelijk de prijs uit de tabel te halen.
Het idee erachter is dat de Query tabel vernieuwd kan worden, waardoor alle prijzen in het Excel blad ook automatisch worden vernieuwd bij het binnenhalen van nieuwe gegevens.
Echter krijg ik continu de uitkomst #N/B.
De functie die ik gebruik om de gegevens uit de tabel proberen te halen is :
=VERT.ZOEKEN(E94;Tabel_Query_van_AGP323;7;ONWAAR)
In cel E94 staat het artikelnummer, kolom 7 heeft de nettoprijs.
De functie is correct, echter krijg ik maar geen uitkomst.
Is het uberhaupt mogelijk om middels verticaal zoeken gegevens uit een query tabel te halen?
Alvast dank voor jullie reacties! :thumb:
Heeft er iemand ervaring met het verticaal zoeken in een Query tabel?
Ik heb een export gemaakt vanuit een ERP programma, om een geheel artikelenbestand te exporteren naar Excel.
Op een ander tabblad heb ik producten staan die bij ons veel voorkomen.
Bij elk product heb ik het interne nummer wat het ERP programma aan dit product heeft gegeven, ervoor gezet, waardoor ik de prijs automatisch wil laten generen door naar het artikelnummer te laten zoeken binnen de Query, om zo uiteindelijk de prijs uit de tabel te halen.
Het idee erachter is dat de Query tabel vernieuwd kan worden, waardoor alle prijzen in het Excel blad ook automatisch worden vernieuwd bij het binnenhalen van nieuwe gegevens.
Echter krijg ik continu de uitkomst #N/B.
De functie die ik gebruik om de gegevens uit de tabel proberen te halen is :
=VERT.ZOEKEN(E94;Tabel_Query_van_AGP323;7;ONWAAR)
In cel E94 staat het artikelnummer, kolom 7 heeft de nettoprijs.
De functie is correct, echter krijg ik maar geen uitkomst.
Is het uberhaupt mogelijk om middels verticaal zoeken gegevens uit een query tabel te halen?
Alvast dank voor jullie reacties! :thumb: