• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verticaal zoeken vind niet alles!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Harry,

Ook voor jou een dikke bedankt voor de hulp.
Hopelijk kunnen we de later nog verder op zoeken om dit op te lossen.
Ik zou dit echt super vinden en enorm dankbaar.

Groetjes
Marc

Heb je mijn vorige post gemist??

neen neen Harry en de formule is al geimplemteerd in de juiste cel.
deze werkt volledig. (zelfs wanneer er #N/B verschijnt.)

Is daarmee de vraag dan niet opgelost?

Met de INDIRECT van Harry :thumb: al enkele cellen gedaan , weet niet of ik nog goed geteld heb :o
Ik heb terug wat data gewist op het gegevenstabblad vanaf rij 64 alles gewist ( direct ) een hoop bytes vrij

Bijlagen

Met de INDIRECT van Harry :thumb: al enkele cellen gedaan , weet niet of ik nog goed geteld heb :o
Ik heb terug wat data gewist op het gegevenstabblad vanaf rij 64 alles gewist ( direct ) een hoop bytes vrij

Goedenavond Daniël,

Schitterend !!!! :thumb: Het is gewoon aangenaam om hier een vraag te plaatsen! Echt een dikke bedankt Daniël!
Ook voor Harry een dikke bedankt!:thumb:
Als we elkaar ooit eens zien op een terrasje ....
Ne warme Chocomelk jongens :D:D:D

Groetjes en nog eens bedankt jongens
Marc

Als we elkaar ooit eens zien op een terrasje ....
Ne warme Chocomelk jongens :D:D:D

Groetjes en nog eens bedankt jongens
Marc

Als ik niet de Bob ben, is een biertje ook goed. :D

Verticaal zoeken vind niet alles

Beste Daniël,

bij gebruik van de map stel ik vast dat het zoeken niet juist verloopt...( indirect...)
Deze begint maar te tellen vanaf het midden van gegevensblad. hebt al geprobeert dat aan te passen maar lukt mij niet.
kan je misschien nog even nazien aub.
Alvast bedankt

Grts
Marc

Je kan Bob zijn en Heineken drinken. Dat is toch geen bier.

Beste Daniël,

bij gebruik van de map stel ik vast dat het zoeken niet juist verloopt...( indirect...)
Deze begint maar te tellen vanaf het midden van gegevensblad. hebt al geprobeert dat aan te passen maar lukt mij niet.
kan je misschien nog even nazien aub.
Alvast bedankt

Grts
Marc

Wil je misschien aangeven waar het fout gaat, met welke code, wat voor resultaat je wil zien, etc.

Wil je misschien aangeven waar het fout gaat, met welke code, wat voor resultaat je wil zien, etc.

Harry,

Als ik in eerste map (scheidingswanden) in cel D4 een waarde neem waar en + i in voorkomt loopt het mis. weer verschillende #N/B en de indirect functie werkt maar vanaf het midden van de tweede map ( gegevensblad).

Men krijgt hierdoor totaal andere waarden in de cols.

Grts
Marc

Als je een bepaalde waarde wil halen Kolom Z van gegevens, kun je dit middels vert.zoeken(D4;Gegensblad!Z5:AZ63;kolomgetal,ONWAAR) doen.

Wil je vóór kolom Z een waarde halen, zul je via de =indirect functie, of =index functie de waarde moeten halen.

Dat is het nadeel dat je validatielijst is gebaseerd uit de index, vanuit het midden van het overzicht (kolom Z).

Met wat GPS coördinaten komt dit in orde ;)

Hey Daniël,
Zijn deze voldoende of dienen deze nog wat worden bijgeschaafd. ( anders vlug een vraagje op het forum om dit te klaren hoor :) :) :) :shocked::rolleyes::thumb:)

Noorderbreedte 51°4' Oosterlengte: 3°42'

Laat maar weten wanneer in de buurt.

Grts
Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan