verticale schuifbalk veroorzaakt golvend schermafbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
53
Beste forumleden graag uw aandacht en tips voor mijn navolgende probleem.
Al enige tijd werkt het opscrollen met de muis op de verticale schuifbalk niet goed meer. Het is heel lastig om gedoseerd te scrollen. Het scrollen gaat gepaard met rollende/govende schermen.

Eerst dacht ik dat het aan de muis lag maar nadat ik die venieuwd had is er niets verbeterd. Ik werk met Windows Home XP 3 jaar oud alle updates.
Microsoft muis (niet d egoedkoopste)

Wie weet raad.

groet Kees
 
Het lijkt er meer op dat het met je video-driver te maken heeft,heb je een grafische chipset (on-board) of een PCI/PCIE grafische kaart? Download evt. PcWizard 2009 om dat uit te vinden en hier evt. de specs ervan te plaatsen.
 
verticale schuifbalk werkt golvend

Goeienavond Mik,

Conform jouw voorstel heb ik dat programma gedownload en naar de video kaart gekeken.
Er zit bij mij een chip set in tw. K8M890CE....

Kan het zijn dat bij een crash(half jaartje geleden) iets niet is geinstalleerd???

hoorgraag van je.
groet kees
 
Ja je chipsetdriver is heel belangrijk,je moet onder apparaatbeheer toch gele vraagtekens hebben staan,welk OS heb je,merk/type pc e/o moederbord.
 
golvend beeldscherm bij gebruik verticale schuifbalk

beste Mil Zjegger,

Wel wat laat maar..... je hebt het probleem getackeld! Ik heb een driver voor de videokaart geinstalleerd en het probleem is opgelost!

Dank daarvoor !

groet uit bloemendorp Aalsmeer.

kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan