Verticale scrollbalk afwezig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed121212

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
32
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een website in Dreamweaver en heb gemerkt dat zowel in Firefox als in Internet Explorer geen verticale scrollbalk te zien is (terwijl de webpagina wel langer is dan de hoogte van het beeldscherm).
Met pijltjestoetsen of PageDown button is de tekst onderaan wel te lezen...

Ik dacht dat een scrollbalk automatisch toegevoegd werd als de pagina langer was dan beeldschermhoogte. Wat kan de reden zijn dat er geen scrollbalk is??
 
Hallo
Mogelijke oorzaak is dat in je CSS de body of je container dit hebt
overflow:hidden;

groetjes michelscot :cool:
 
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een website in Dreamweaver en heb gemerkt dat zowel in Firefox als in Internet Explorer geen verticale scrollbalk te zien is (terwijl de webpagina wel langer is dan de hoogte van het beeldscherm).
Met pijltjestoetsen of PageDown button is de tekst onderaan wel te lezen...

Ik dacht dat een scrollbalk automatisch toegevoegd werd als de pagina langer was dan beeldschermhoogte. Wat kan de reden zijn dat er geen scrollbalk is??

Is het verholpen?
 
@ Rleder:
Hoi Rleder,
Welkom op het forum! - Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat een vraagsteller binnen een minuut na een reactie kan vertellen of een probleem verholpen is. :D
(en omdat deze helpmij-pagina wel een scrollbalk heeft, hoeft niet een complete vraag gequoted te worden. ;))

@ Ed121212:
Hoi Ed121212,
Als het niet gelukt is, kan je dan een link naar de betreffende pagina geven?
Zonder verdere gegevens is het moeilijk raden wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hallo Michel!

Probleem is opgelost :)
Ik had idd ergens overflow:hidden staan
Bedankt voor de hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan