Verticale strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Al onze demo systemen worden verkocht met drie maanden garantie. Dit staat duidelijk vermeld op de site en tevens op de factuur.
De klant is hier ten aller tijden van op de hoogte.

De prijzen van onze demo modellen zijn dan ook altijd een stuk lager dan onze nieuwe modellen (mede door de kortere garantietermijn).

Ik ga zo mn systeeem weer ophalen in de hoop dat hij niet meer deze problemen geeft.. Ik blijf positief.. Ik hoop dat het niet meer gebeurd en bedank deliner wederom voor de service.

Laatst bewerkt:
Hallo

Aan de hand van de door zojuist gegeven info ben ik even aan het bellen gegaan.(consuwijzer 088-0707070 vraagregistratiecode 100134740)
Het feit dat het hier een demo model betreft wilt nog niet zeggen dat daaraan dan een kortere garantietermijn gehangen mag worden.Ondanks dat u dit erbij vermeldt en/of lagere prijs biedt..Consument mag uitgaan van een degelijk product.Tenzij...u duidelijk aangeeft dat er al problemen zijn.Consument mag dan wel van uitgaan dat er visueel gebruikssporen op zitten.En zal die dan moeten accepteren.

Verder laat ik het hierbij aan gezien ik geen partij ben in deze.Aan u beide hoe hiermee om te gaan.

En ook ik blijf er positief over:D:D

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn systeem vanmiddag opgehaald.
Hij heeft er (voor de zekerheid) een nieuw moederbord in gezet.
De grafische kaart die er in zat is naar de fabrikant opgestuurd omdat deze bij het testen artifacts gaf.
Hierdoor zit er nu dus een ander type videokaart in (en ook VEEL goedkoper)
We wachten dus nog even af wat de fabrikant doet met de videokaart.

Bijna een week later en geen gekke dingen meer gehad en gewoon met mn pc gewerkt.
Ik heb de status op opgelost gezet.
Hoop alleen nog dat ik mn andere videokaart terug krijg.

Bedankt voor de hulp/info.

Dank voor je feedback.
Hopen dat je idd een goede kaart krijgt en weer kan gaan genieten van je systeempje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan