Vertikaal zoeken VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

royb73

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2012
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een VBA code, die uit kolom A (WoningType) de unieke waarde zoekt en daarbij horende BVO (kolom B), NVO (Kolom J) en GO (Kolom K) wegschrijft in een Word bestand.

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt

Groeten,

Roy

Bekijk bijlage testType.xlsx

Beste Philiep,

Bedankt voor jouw reactie.

Het ziet er goed uit. Ik heb in de bijlage het Word sjabloon erbij gedaan hoe de types erin geplaatst moeten worden..

Mvg

Roy
Bekijk bijlage Woningtype.zip

Hoi Roy,
Heb je een verkeerd word bestandje gepost als bijlage? Het word sjabloon is wat ik als vbtje heb gepost.

Ik zal eens kijken als ik er nog wat lekkere chocolade kan van maken:D

Kennelijk teveel chocola gekregen van Sinterklaas? Haha.

Ik moet alleen een code hebben die de unieke types overhevelt naar Word doc met bijbehorende BVO/NVO en GO.

Groeten,

Roy

Als ik het goed begrijp wil je in word een lijstje maken met de ingaven in excel, moet er nadien nog iets gebeuren met het word bestand?? Ik persoonlijk zou met een PDF werken i.p.v. een word bestand.

Ik ga dat tabel toepassen in een standaard rapport template.
Wat ik jou gestuurd heb, is een gedeelte van het rapport. In dat tabel moet de gegevens vanuit Excel opgevuld worden (vanuit sheet "Type overzicht"). Hier moet de unieke woningtypen opgenomen worden vanuit Excel. Het kan zijn dat er meerdere keren een woningtype voorkomt in dat tabel (Excel), maar die hoeft maar 1 keer meegenomen worden. Als het goed is, moet er 13 unieke types overgenomen worden vanuit Excel.

Indien de gegevens overgeheveld zijn uit Excel en de tabel is gegenereerd, dan moet ik nog wat dingen aanpassen in het rapport (.doc) en daarna pas ga ik een PDF maken. Dus het is niet nodig om meteen in PDF te laten genereren.

Groeten,
Roy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan